Wednesday, November 14, 2012

Makin mengarut entry aku..

Assalamualaikum…



Wah dah lama aku tak hupdate blog nie. Bukan tak nak hupdate tapi tak ada masa. Susah nak cari masa,so aku rindu gile dekat reader aku walaupun korang jarang jenguk blog aku..hahah..So sekarang,kehidupan aku hanya dekat pelajaran je kot..ke korang ada kehidupan yang lain??


Seorang blogger mesti menunjuk peace..hohohoh..


Ape yang aku belajar sekarang dekat GMI memang bagi aku payah kot. Nak mengejar pointer yang melarikan diri entah kemana.. Hahah pandai aku buat lawak kan.. Erm,nak hupdate pon tak ada mood. Tapi disebabkan sekarang cuti depavali aku dapat gak curi2 time.




Pemandangan waktu senja pasal baru balik kelas..



Banyak benda aku nak cite dengan korang,tapi tajuk entry nie pon aku tak tau lagi. Hmmm dah semakin ramai blogger kat Malaysia nie kan tak terkecuali di tempat belajar aku. Ape yang aku perasan, blogger wanita atau gadis –gadis nie hanya memerlukan muka yang cantik,cute atau duckface untuk menarik pengikut walaupun entry umpama surat pajak gadai gamaknya.




serabut wayar cable,router dan switch

Ape isu sekarang nie?? Sejak nak pilihanraya makin menjadi2 kan. Isu politik yang kotor,jijik dan hina. Itula kalau tak nak islam yang jadi pentadbir di Malaysia.Lawan ulama,lawan tok guru.. *bak kata uai..






No comments: