Sunday, January 8, 2012

Selamat Tinggal Malaysia

Selamat tinggal Malaysia, lepas nie aku dah kena study kat oversea. Jauh tue, kat German sana. Doakan aku berjaya ye.. Nak naik kapal terbang lagi, adeh.. Malas - malasnya. Mungkin sampai sana aku dah tak minta Chelsea kot, tak pun tukar Club Bayern Munich ke, gempak jugak kan.

Nak balik Malaysia pun lambat,mungkin 2 tahun sekali ke, hahaha.. Tapi tak nak lah jadi macam nur amalina ke, gay boy ke macam student2 lain, Eiii, simpang malaikat 47.. Tapi nak buat macam mane duk tempat orang, masuk kandang kambing, kenalah  mengembek..

Mintak2 mat salleh kat sana baik2 layan aku kan. Jangan lah macam Hilter.. Series aku akan rindukan adik aku, mak aku terutama sekali, nak berutus surat jauh pulak. Mau posmen tempeleng kepala aku kalau suruh hantar surat jauh2. Nak suruh chat kat fb, ibu aku mana ada Facebook. Adik aku pulak sape nak ajar die main Call of Duty yang baru?? Die mane pandai tembak zombie lagi?? Sape yang nak jaga keamanan Malaysia nanti?? Nak harapkan mahasiswa, asyik berdemo je..


p/s : Lupe nak bagitahu, aku belajar kat German Malaysia Institut kat Bangi..

2 comments:

marcella said...

huh...jauh la sangat...

Ummu said...

memang jauhhh gila!