Monday, January 12, 2015

Hidup ini Roda Atau Ditentukan?

Assalamualaikum..





Lama gile tak hupdate.. dah dekat setahun jugak la.. Last 2013.. kepala bana die.. memang lama. haha..ceceh buat buat macm aku ni fames la kan.. hahah..Ermm ape aku nak intro ye.. Banyak benda nak cerita kat korang sepanjang aku tak ada ni..


Tapi nak cerita semua dalam 1 entry memang tak kan.. so aku berjanji pada diri ini akan hupdate sekurang kurangnya sebulan sekali.. wakakak.. Ok straight to the point.. hehe.. Sape yang follow blog aku tau aku tengah study kat gmi.. Nak tau gmi pergi google.. So tahun 2015 dengan rasminya aku da habis belajar 3 tahun..




So sekarang korang tau sebab apa aku jarang gile hupdate blog kan. Nak mengejar pointer yang tak semestinya menjamin masa depan. Kekadang aku terpikir, duduk kat malaysia, kita sejak azali memang perlukan kerja. Tapi nak kerja kita kena sekurangnya paling bangsat pon diploma. Bila ko amik diploma, ko kena buat PTPTN or MARA, bila ko grad, ko kerja untuk bayar balik pinjaman ko. So ko paham tak kitaran tu.



Pada yang tak paham, or buat buat tak paham korang memang macai.. hahah.. Banyak benda aku nak cerita. Kalau aku rajin maybe boleh dapat 2 3 entry dalam bulan ni.. hehe.. tapi tulah.. lepas grad dapat panggilan kerja.. pasal kerja ni aku akan hupdate nanti..

Oklah geng.. sampai sini jelah ye.. lepas da ..hehe.

p/s: rindu nak menaip..


1 comment:

Faa said...

salam. bro. where can i contact u? im going to ask u about network security at gmi. please2.. kindly contact me at fazirahazman95@gmail.com tq.