Monday, February 4, 2013

Fenomena Burger Bakar

Assalamualaikum...

Lama nya tak hupdate blog.. rasa macam da kekok nak menaip lagi.. hmm macam biase la bnyak sebenarnya aku nak cerita tapi satu2 dulu okay..

Hari tue aku g makan burger bakar dekat tempat tinggal aku area klang.. Baru bukak,hari pertama plak tue.. BURGER BAKAR ABANG BURN nama kedai tue.. Ramai siak orang.. macam mana lah diorang bleh tau..cis tak pasal2 kena tunggu..

Aku order ape ek?? tak ingat lah tapi yang pasti burger bakar yang aku order tue harga paling mahal kat situ.. wakakak... baru puas.. Haa... Lamb Ori Cheesy..











Erm sekarang dah macam2 burger bakar yang wujud kat Malaysia,dah macam fenomena.. Ntah sape buat kewujudan benda nie.. Mula2 yang famous burger bakar dekat wangsa maju kot. Yang katanya kena beratur 3 jam untuk 1 burger.. fak2 la.. ko pegi kedai mamak order mee goreng da kenyang dah.. Tapi ikut atas selera orang jugak kan...Kalau sanggup beratur untuk benda yang berbaloi bagus gak..

Sekarang burger bakar abg burn, Yb yazid, burger kukus.. Nanti akan datang burger bakar versi crepe durian, burger bakar freemanson dan macam macam lagi.. ini sume ape??? adakah pilihanraya bakal tiba?? topup akan naik harga??? ape?? ape???








ps: Gambar burger yang aku beli tak sempat snap lah... sedap sangat bai...

No comments: