Tuesday, February 19, 2013

Haram Couple???



Assalamualaikum

hari nie aku nak story pasal haram couple... aku tak nafikan benda tue... tapi pada pandangan aku yang langsung tak mahir bab agama nie... bagi aku tak salah couple jangan korang yang dok couple dok buat benda haram sudah..tol dak??

so, yang jadi haram bila ada pegang2 tangan,kiss2 bagai, so jadi haram la kan.. tapi kalau korang just ada perasaan suka dekat pasangan korang kira okay lah..

Jadi sila jangan hipokrit dekat diri masing2.. aku tak cakap aku pandai bab nie.. kalau ada salah mintak tolong betulkan aku kawan2..


Okay,next, bila korang couple (tak buat benda haram) mean korang kenal pasangan korang macam mana.. betul.. kita kena terima seadanya pasangan kita, tapi kalau korang couple at least korang kenal pasangan korang macam mana kan.. buatnya pasangan korang tue taw masak cupcake je ngan air sirap,tak kan ko nak togok air sirap hari2 bila dah kawen..ye dak??


jadi,bagi pasangan couple kat luar sana,sila jaga diri masing2..jangan buat benda2 yang haram bila time korang couple tue..  janji pegangan agama mesti ada dalam diri masing2...ingat dekat tuhan... aku cuma memberi pandangan je. kalau aku silap sila betulkan ye...

2 comments:

Anonymous said...

Sedara, berdosa gak couple tu..

Anonymous said...

Sedara, berdosa gak couple tu..