Monday, October 10, 2011

Ciri ciri roomate yang MENCURIGAKAN..!!!!!

Perhati betul - betul perangai roomate korang tue, takot takot buat perangai pelik kat korang pulak. tak ke naya. Nie buat sape - sape yang duduk kat  dorm, rumah sewa, rumah panjang, rumah urut, rumah kebajikan, rumahku syurgaku. Hati - hati.. hehehe...

*
*
*
*
*
*
*

1. Memiliki alatan pembedahan yang tak ade kene mengena dengan karier beliau.

2. Memiliki satu tong cecair asid dalam bilik die tanpa ketahuan ape kegunaanya.

3. Die selalu tanye korang nak dikebumikan kat mana bile mati.??

4. Biliknya bau semacam atau pelik macam bau formalin atau bahasa senangnya bau macam kat hospital.

5. Nampak patung yang sudah dikerat - kerat dan dijahit balik.

6. Korang terperasan gambar korang terselit antara puluhan gambar yang lain, antaranya sudah dipangkah.

7. Die selalu tenung muka korang lama - lama dan cakap "tak lama lagi, tak lama lagi"

3 comments:

Miss NHH said...

haha , ade eh camni ? hehe , papepun roommate I okey jer , hihi :D !

StormX said...

x kelakar pn.pfft..!

Warna Warni Kehidupan said...

tu dah kategory psyco, sila cari rumah lain