Sunday, April 8, 2012

Kenangan Network Security Student..!!!

Asalamualaikum..

Sebenarnya lama dah aku nak tulis pasal benda nie,cuma tak ada masa,aku try-try cari tak jumpa jugak.. hahahah,pandai aku buat lawak..kan..kan.. Berbalik pada topik yang asal,aku sekarang telah termaktub menjadi student German Malaysian Institut (GMI).. So kursus yang aku amik adalah Network Security.

Aku sebenarnye tak minat sangat kursus nie pasal banyak bermain dengan sistem Linux atau server. Aku lebih minat IT. Tapi nak buat macam mane dah rezeki aku sambung belajar dekat situ kan. So aku akan cuba buat yang terbaik. Ermm.. bebudak kelas aku semua okay.Kepala gile-gile jugak. Kalau orang gila tengok bebudak kelas aku sure dia cakap kitaorang lagi gila dari die..hahaha.. aku buat lawak lagi..hahaha..




Kat sini jugaklah aku boleh kenal dengan hackerz - hackerz yang pro yang hanya mampu mengodam wifi orang lain,hahaha.. Kat sini jugaklah aku kenal dengan blogger2 selain aku. Kat sini jugak lah aku kenal erti stalker,kepandaian seseorang.. Dekat sini jugaklah aku kenal erti kebebasan,keluar malam,kenal dengan budaya baru yang tak pernah aku jumpa kat sini. Kat sini lah,Ya Tuan-tuan kat sinilah...Kat sini jugaklah aku berjaga malam untuk menyiapkan segala assigment yang berlambak lambak..


p/s : adeh nak siapkan loan mara lagi.. tak siap2 lagi... :)

3 comments:

Anonymous said...

Haha , best lah entry kali ni :D .
(Miss NHH)

Adha said...

uncle letop cakap balik belajar lagi

David Smith said...

Great Article
Network Security Final Year Projects for CSE
Project Centers in Chennai