Monday, April 30, 2012

Yeahhh.. Chelsea...!!!

                                       
Asalamualaikum...

Ermm nak mula dari mana ye... Sebenarnya banyak aku nak cerita tapi kita slow2 dulu lah ye.. Aku sekarang tengah cuti start dari ari jumaat minggu lepas sampai selasa. So duk umah jelah.. tapi siot la umah aku tak air la pulak. Masuk 3 hari dah macam nie.. Kalau sehari dua tak pelah gua boleh cerita lagi, tapi masuk 3 hari mana leh tahan beb.. Elak gua panggil bomba je datang umah gua. fakyuu...!!! tengok gua da mencarut..



Okay the next story pasal kemenangan Team feveret aku Chelsea  mengalahkan Team berstatus ayam iaitu Barcelona.Hahah..puas hati aku tengok Barcelona tersungkur kat tempat sendiri..Pastu lepas Chelsea menang cakap main bertahan la ape la.. Weii main pakai otak bukan pakai kaki je okay. Padan muka Barcelona.. Eh lupe Chelsea main 10 player je,pastu Barcelona dapat penalti tapi messi sengal leh tak  masukk..hahah..boo..

booo messi.
p/s: dengar cerita chelsea akan jumpa satu lagi kelab berstatus ayam iaitu Bayern Munich.. harap abg torres goal banyak2 sikit ye..

1 comment:

sYafIk-wAy said...

aku suka blog kau sebab kau fans chelsea !!! hahaha