Friday, August 12, 2011

Tanda - Tanda Aweks Reject Cinta Korang.


Korang dah suka gile2 kat aweks tue dan tanpa segan silu, korang ajak aweks tue keluar dating tapi kalau dia bagi jawapan macam kat bawah nie, jangan korang rasa kecil hati sekecil hati ayeem ayam ye.. Bunga bukan sekuntum beb.

*
*
*
*
*
*
  • Saya baru belajar masak air

  • Saya kena pergi kedai mak suruh beli belacan.

  • Kambing saya sakit gigi.

  • Saya nak melawat zoo

  • Saya mekap je dah lima jam.

  • Saya kena jaga kambing.

  • Bapak saya kerja malam, jadi dia tak boleh ikut sama.


Agak2 kalau letak gambar nie ada aweks reject aku tak??

8 comments:

Eyka said...

eyka terime jee..nak kapel tak? haha:P

Saddila said...

haha sentil . alasan tak munasabah betul :)

Miss NHH said...

ehem ..!

Anonymous said...

ehem ..!

Black Jeepsu said...

waakakakakakakakakakk.. kakak gua

Lea IsNaw! said...

terus x jadi nak rejek

hehe

Robot | Sakti said...

rejeccttt..

nak market, letak gambar lutfi.

hehee

Ayeem Jemain said...

haha uyoo ramai awek nk kau tu