Thursday, September 8, 2011

Korang percaya tak C.I.N.T.A jarak jauh???

Asalamualaikum..


Mesti korang terpikir kan nape aku buat entry C.I.N.TA nie.. Sebabnya, manusia tidak boleh lari dari perasaan cinta dan ingin disayangi. Itu adalah sifat lumrah manusia yang hidup di bumi ini.. Kalau korang dok kat planet saiya, itu lain cerita.. Jadi sebagai manusia yang normal aku jugak ingin dikasihi.. puiih punya ayat.. 


Cuma nak tanya lah, korang percaya tak cinta jarak jauh nie?? Cinta jarak jauh maksudnya, korang tak pernah jumpa langsung, cuma bercakap dalam telefon pastu mesej. Kenal lak dekat Facebook jer.. Benda tue yang berlaku dekat aku.. C.I.N.T.A jarak jauh.. Itu yang aku paham lah.. Najwa latip, buatkan aku satu lagu C.I.N.T.A JARAK JAUH.. hehe...


Benda nie berlaku dekat aku.. Aku kenal dengan budak kedah dalam tempat chatting jer.. pastu add dekat facebook.. Kawan punya kawan last - last melekat jugak.. ooiii, korang pikir ape melekat - lekat nie?? Couple da... Dan perempuan yang aku maksudkan adalah Cik Nurhayatie h..Seriesly, aku memang tak pernah jumpa die. Kitaorang cuma mesej, call, chat kat facebook, wat status gedik - gedik sikit kat facebook masing - masing.. itu jer..


Lama jugak la nak teckel die.. sampai part nie, kalau korang dah rasa bosan nak baca tak pew.. aku tak kisah.. Aku nak jumpa die lah.. Tapi nun jauh di Kedah.. Awat lah hang dok jauh sangat?? Cuba lah dok dekat - dekat sikit ka.. C.I.N.T.A jarak jauh nie betul - betul menguji kesetiaan korang dekat pasangan korang kan.. Yelah dah tak pernah jumpa,.. kalau korang tipu pasangan korang, sia - sia je kena kencing dengan korang kan.. So kena lah setia, jujur, sabar, berdedikasi, amanah, 1Malaysia..


lalink, abe tak penah jumpa u lagi lah.. hahah


Jarak antara Selangor dan Kedah umpama lautan cina selatan bagi kami ini. Betapa murni nya cinta kami..  Nak mengharung lautan berapi, ingin ku gapai bintang.. Tak - tak, masalahnya asal aku tulis ayat macam cilake je bunyiknye..


*
*
*
*
papepon.. Doa yang terbaik, jodoh, maut, di tangan Allah..

8 comments:

Ayeem Jemain said...

pergh! ecah noveline ke tu? haha

Shahbri said...

wei... agak2 sikit.. hahaha

Anonymous said...

waa..!!
da kmbli 2gthr semula..

una ahmad said...

eh. kami pon penah mcm ni. slngor dgn kedah jugak. heheh

Robot | Sakti said...

hahahaha

Anonymous said...

ecah ? cpe tu ??

Shahbri said...

una ahmad : pernah ek, so macam mane skrg??

Robot sakti : asal gelak??? hahah...

Miss NHH : ECAH KAWAN LER..

Anonymous said...

ohh , okay then :) .