Monday, July 4, 2011

Mesej Zaman ini~

Korang mesti pernah ada Couple kan. So sebelum dapat Couple tue macam-macam yang korang cuba nak mengayat awek korang tue. Banyak orang cakap, muka tak hensem tak pe, janji ayat manis berkrim disukai ramai. Itulah yang aku praktikan dekat diri aku nie. Muka tak penting, janji ayat korang nak bagi kat aweks tue.


Ayat Time Mula-mula kenal

> Hey awak nak kawan leh??

> Saya suka kawan dengan semua orang


Ayat Time baru Sebulan kenal

>Saya rasa kita macam serasi lah awak.

>Sudi tak awak jadi Girlfriend saya??


Ayat Time 3 bulan Couple

>Hye sayang, da mam belum??

>eii,busuk la baby nie tak mandi, tak mao kiss..


Ayat Time 6 bulan Couple


>Maaf la b tak perasaan mesej.

>B tak ada kredit la

>Call nanti, bateri kong


Time PUTUS


>Sial la ko, menyesal aku kenal ko.

>Aku sumpah ko tak bahagia dengan pasangan ko.

>Pergi mati la gile..!!





Mesti ada salah satu ayat dekat atas yang korang selalu gunakan bila dapat nak ayat aweks kan.Ayat tue jugak yang korang akan guna bile putus nanti. Hakikat nya aku pernah guna ayat tue tapi yang ayat time putus tue aku tak pernah guna lah. Heheh.. Ape pun lelaki cepat bosan bila da lama Couple.



p/s : bersyukurlah dengan apa yang ada dan cubalah setia.. hehe..


3 comments:

Ayeem Jemain said...

haha standard la tu. bila nk dptkan dia, time tu yg plg best sebenarnya. heee

Seha Hisham said...

haha seronok pulak baca nie :)

Shahbri said...

@ayeem : memang lah..

@seha : seronok?? mesti pernah wat kan.. heh